Jan 31, 2011

נחתתי

זהו, סוף סוף השבוע הרגשתי שנחתתי. שאני בסינגפור, שאלה החיים שלי עכשיו. אז לקח כמעט חודש להתאושש.
נראה לי קצת יותר מכולם. אבל עכשיו אני מרגישה טוב, התחלתי להבין את החומר הנלמד, לארגן את הזמן שלי קצת יותר טוב ובאופן כללי נהייתי בן אדם מקסים :)))
הלימודים מתעסקים כולם בכסף. השמות של הקורסים הם "מחירים ושווקים", "שווקים פיננסיים", "חשבונאות פיננסית", "אי וודאות וסטטיסטיקה". יש גם אחד זוטר שנקרא "התנהגות אירגונית", אבל מרוב כסף לא רואים אותו בכלל.

אני מקווה שמשהו מכל זה ייחלחל ואני אהיה בסוף חכמה, ולא רק שיכורה
כך נראית כיתת לימוד
שימו לב לחושך בחוץ. כבר 3 ימים ברצף יורד כאן גשם בלי לעצור.

נרשמתי למועדון הטכנולוגיה והמדיה, נראה לי זה בכל זאת התחום שלי לחפש בו עבודה בהמשך. רוב האנשים כאן רוצים לעבוד בייעוץ, בנקאות ופיננסים, בעוד שאני לא כ"כ טובה עם כסף, לפחות בנתיים. נראה מה יביא איתו הסמסטר.

שלשום יצאתי לשופינג עם אירינה השותפה שלי. לא ראיתי כזאת כמות של קניונים, של חנויות ושל האנשים בחיים שלי. יש רחוב שלם (אורצ'רד רואד) שמלא באיזה20קניונים,כל קניון מתנוסס על איזה כמה קומות לגובה, אבל גם יורד 2-3 קומות מתחת לאדמה. כל הקניונים מחוברים  בינם לבין עצמם, והופכים להיות מין מבוך של חנויות שלא נגמר. היינו שם 3 שעות תמימות, לא קנינו כלום (חוץ מטלפון חדש בשבילי) וכפכפים. יש לנו טעם קצת שונה בבגדיםת לי ולאירינה. בעוד שאני מחפשת איזה מכנס קצר לא רציני בזארה, אירינה נכנסת אך ורק לחנויות כמו ארמאני ופראדה וכו'.
המחירים כאן לא זולים אך גם רמת החיים כאן גבוהה.

No comments:

Post a Comment