Jan 18, 2011

הקול הצף

לפני 3 ימים הייתי במסיבת בריכה ומאז אני לא מצליחה להתאושש.
בהתחלה צלעתי כי נחתכתי מאיזו זכוכית
ואחרי זה כאב לי הגרון
ועכשיו כבר יומיים אין לי קול.
כשאין קול החיים נהיים שונים לגמרי. האנשים מתכופפים אליך בשביל לשמוע את אשר יש לך להגיד, נותנים לך זמן לדבר ונהיים נחמדים הרבה יותר.
והיום הלכתי לבנק, לפתוח חשבון
בלי קול
נכנסתי לבנק
ראיתי פקידה
הוצאתי דף ועט ורשמתי עליו
"Hello!
My name is Jenya, and I have lost my voice a few days ago. I would like to open a new bank account ......" וכו' וכו'
ושמתי את המכתב על הדלפק
הפקידה רצתה למות מהתקף לב, בטח חשבה שאני רוצה לשדוד אותה.
אבל תוך שעה יצאתי עם חשבון בנק חדש וכרטיס אשראי על שמי!

6 comments:

  1. מזל טוב יא מותק
    ואני הראשון בעולם שהגיב בבלוג שלך
    כבוד

    ReplyDelete
  2. זה לא נכון, אתה לא הראשון

    ReplyDelete
  3. לא שכחת לעשות ביטוח רםואי בסוך אני מקווה? רוצה שנשדרג לך אותו ליתר ביטחון?

    ReplyDelete
  4. האם יש מרפאה בקמפוס? איך את מרופאה את הגרון?

    ReplyDelete
  5. jenk...
    Congrats on your blog, saw the pics and loved them. I'm so glad to see you smiling and having fun all the way across the world :-)
    I'm so sorry i didn't get a chance to say goodbye properly.
    Keep posting and keeping us here updated...
    nishbokim.. ;-)
    Louis

    ReplyDelete
  6. LOL
    הרסת אותי שהפקידה חשבה שאת באה לשדוד אותה, כן בטח, את!
    ג'ניה כתיבה משעשעת וקולחת ואני שמחה שאת צוברת חוויות :)

    אני גם מרגישה שמאז שנסעת אנחנו מדברות יותר אז הריליישנשיפ שלנו נהיה חזק יותר :)

    תעשי חיים :)

    ReplyDelete