Jan 13, 2011

השלמה מהמייל 2

חברים יקרים

בקרוב ייצא בלוג על שמי, שבו אני אעדכן על כל אשר עובר עליי, וזה יהיה במקום המייל הזה. זה מה שנקרא שידרוג טכנולוגי.
אבל בנתיים תיהנו מהאולד פאשנד מייל.

כפי שאתם רואים, התחלתי להשתמש במילים אנגליות, סימן שכבר מתחיל לחלחל בי קצת ממה שהולך כאן כל הזמן.
ביום שני התחיל שבוע ההכוונה, שזה בעצם שבוע של הסתובבות בקמפוס והיכרות מעמיקה יותר עם אנשים שכבר היכרת והיכרות חדשה עם אנשים שבחיים שלך לא ראית ומסתבר שהם איתך בכיתה.
הדינמיקה כאן מאוד מעניינת, ופסיכולוגים היו בטוח נהנים ממה שהולך כאן כל הזמן.
לדוגמא, יש מועדונים בבית ספר. אני לא מכירה את הקונספט הזה מישראל, אבל כנראה שבארה"ב ובמדינות אחרות זה מאוד מקובל. עכשיו, כל המועדונים, למען האמת, זה חרטא אחת גדולה, לפי דעתי. למשל, יש מועדון יוקרתי, שהחברים בו תמיד לובשים חליפות עסקים, יש להם שולחן משלהם בחדר האוכל, עם כמה סטים של סכו"ם, הם תמיד הולכים ביחד, הם נראים טיפ טופ, והבנתי שהם גם מאוד מאוד עשירים. אז אני לא יודעת על סמך מה מתנהל הרישום לשם, אבל כל מי שמתקבל מוכרח להיות סנוב.

או שיש קבוצה אחרת, שכל האג'נדה שלהם זה מסיבות כל היום. אהה.... למה זה טוב? כאילו, גם ככה הכל כאן מסיבות כל הזמן, אז למה צריך לארגן לזה קבוצה?

יש גם קבוצה של נשות עסקים. שאלתי מה צריך בשביל להתקבל. אז צריך להיראות נשית ואופנתית וללבוש פנינים ותכשיטים ולהיראות מתוחכמת. נראה לי אני לא אתקבל :(

בקיצור, כל הסטודנטים עכשיו בטירוף של להתקבל לקבוצות. אני מגישה מועמדות למועדון המדינות המתפתחות, זה נראה רציני, לא?

חוץ מזה, מחר יש סוג של לימודים קצרצרים, וביום חמישי צריך להתארגן על נעלי הליכה, תיק גב, מעיל גשם ויוצאים לאיזה טיול כל היום.
חוויה!

למי שמתעניין, הכתובת שלי עד סוף פברואר היא
32 Dover Rise Tower C 05-08
Singapore
והטלפון עד להודעה חדשה
+65-980-666-04

מה עוד. קניתי בסופר שיבולת שועל וקפה, וארוחות הבוקר שלי הפכו להיות תענוג של ממש, כמו בארץ!
החבר של השותפה הרוסיה שלי, רומן, מדבר איתי על מעבדים, מערכות הפעלה וטכנולוגיה, אז היייתי ככה קרובה לשכוח את העבודה, אבל לא נתנו לי!
לא נורא, עוד 5 ימים הוא חוזר לרוסיה, אני עוברת לחדר הגדול עם המיטה הכפולה והמקלחת, יהיה תענוג!

היום היה יום די רגוע, אז יש לי איזה שעה לצאת לעשות קצת ספורט, הגיע הזמן
ביי לכם בנתיים
ואני אעדכן

ג'ניה

No comments:

Post a Comment