Jan 24, 2011

אצלי הקול בסדר

חזרתי לפטפט בלי סוף! נשאר 5 ימים של אנטיביוטיקה ויאללה אני כמו חדשה!

רציתי לתת כמה טיפים לדורות הבאים של אינסיאדרים
  1.  אל תתביישו לעשות דברים מבעוד מועד:
    • כן תקפצו על ההזדמנות הראשונה בבחירת הדירות, כי ככל שמתקרבים למועד הלימודים המחירים הולכים ועולים כאילו הם בועת ההייטק הישראלי. לא לא להסס. 4500דולר סינגפורי לדירת 3 חדרים? זאת המציאה של החיים!!! 4800? קחו מיד! 
    • גם אם הרגע הגעתם וכבר אתם שומעים שצריך כבר לקנות כרטיסי טיסה לשנה הסינית החדשה, ואתם בכלל לא מכירים אף אחד סביבכם? צאו מהשוק ותקנו! עוד שבוע תגלו שכולם פה סבבה בלי יוצא מהכלל, אבל כרטיסים כבר אזלו. לא להתמהמה!!!
    • להירשם לכל המועדונים האפשריים! המקומות בהם מוגבלים, והחברות בהם משתלמת מעבר לכל מחיר!
  2. לדוברי שפות. אני באמת מקווה שהעצה הזאת לא תהיה מאוחרת מדי, אבל חשוב שתציינו את השפה שיותר קשה להוכיח כשפת האם. במקרה שלי, ציינתי את עברית כשפת האם, ועכשיו הם רוצים שאני אוכיח להם שאני יודעת רוסית בעזרת מבחן של שעתיים (שזה שטויות) ו200דולר (שזה טיסה לתאילנד ובחזרה). אין לי שום מסמך שמוכיח את שטיפות הרוסית שלי, ועל כן אצטרך להילחם. אם הייתי מציינת את עברית כשפה נוספת, הרי שתואר מאונ' ישראלית בהחלט מספק את הסחורה
  3. נעליים נוחות
וזהו, חוץ מכל הנושאים הנ"ל, החיים כאן קלים ונוחים.

היום היה לנו יום שמוקדש לחיפוש העבודה - עשינו הרבה עבודה בהבנת הרצונות והיכולות שלנו, דנו על מקצועות שונים ומגוונים, הרהרנו על מהות הלימודים, ולבסוף העצה הכי טובה שקיבלנו היתה "שתו הרבה רדבולים וקפה"

 

2 comments:

  1. אז את לא נוסעת לפיליפינים?

    ReplyDelete
  2. ברור שנוסעת!!! זה עוד שבוע

    ReplyDelete