Jan 28, 2011

חרשו

לא קל
הלימודים אינטנסיביים, וזה אמיתי. חשבתי לי שהשיטה שבה עבדתי עד עכשיו (לישון בהרצאות ואז ללמוד יומיים לפני המבחן) היא המוצלחת ביותר, אך נוכחתי לגלות, שלא כך הדבר באינסאד.
כמויות החומר שלומדים הן אדירות, ואין מספיק זמן לעכל את כל המידע, כי גם יש המון שיעורי בית. ועוד דבר, הלימודים בבית הספר שונים בצורת ההגשה שלהם. הכיתות נראות כמו מיני אאודיטוריומים ל-70 איש, כולם יושבים בצפיפות יחסית ולמרצה יש גישה ישרה לכל סטודנט. כל הרצאה, בלי יוצא מין הכלל, מתפתחת לדיונים סוערים, בערך 60% מזמן השיעור מי שמדבר זה הסטודנטים, מה גם שכל מרצה אוהב לבחור רנדומלית איזה קורבן ולהתחיל לתשאל אותו על כל מיני נושאים קשים. אז תמיד צריך להיות מוכן לשיעור. אני פעם אחת הצלחתי להימנע מהחקירה הזאת ע"י כך שלא יכולתי לדבר (עיין פרקים קודמים בבלוג), אבל היום שוב ניסו לחקור אותי ולא ידעתי את התשובה.... :(
על כן, אני מבטיחה חגיגית שאני הולכת להקדיש עכשיו כל דקה פנויה לחשבונאות.
כןכן, חשבונאות.


באינסאד כל חודש מקדישים שבוע לאיזושהי מדינה/קבוצת מדינות. בשביל זה עורכים תחרות, כל קבוצת סטודנטים מציגה את המדינה שלה, ואחרי זה בשיטת ההצבעה נקבע אילו מדינות הולכות להשתתף.
אז השבוע נערך בקמפוס שבוע גרמניה-אוסטריה-שוויץ, מה שכלל הרבה בירות, נקניקיות, בירות, נקניקיות ובירות. הקמפוס כולו מקושט בגדלים ובפוסטרים פסטורליים, בלובי עומדות 2 פרות בגודל אמיתי וכל הסטודנטים מהמדינות הנ"ל מסתובבים בלבוש מסורתי חמדמוד. במהלך השבוע נערכה ארוחת ערב חגיגית (לא הייתי כי אזלו הכרטיסים), מסיבה (אלכוהול חופשי, אל תשאלו איך קמים אחרי זה ללימודים ב7 בבוקר), וארוחת בוקר גרמנית (אין כמו נקניקיות עם חרדל על הבוקר של הנג אובר).
חודש הבא השבוע ייכסה רבע מכדור הארץ, הוא נקרא מסך הברזל וכולל את כל מדינות אירופה המזרחית - בולגריה, רומניה, ליטא, סרביה, פולין, רוסיה כמובן, אוקראינה, ובטח פספסתי עוד כמה.
במרץ מצפה לנו שבוע לטיני (שכולל את כל דרום אמריקה)
ובאפריל, במקום אוסף מטורף של מדינות, הולכת להשתתף מדינה אחת צנועה וקטנטנה - ישראלי!

אני לוקחת חלק פעיל גם בשבוע הרוסי וגם בישראלי. כבר מדדתי את התלבושת הרוסית, עכשיו אנחנו מתכננים את מהלך השבוע, וזה הולך להיות מטורף!!

בנוסף, השבוע הצטלמנו לספר מחזור/ספר של קו"ח בלבוש רציני של אנשי עסקים, אז מרוב שאני לא רגילה להתלבש ככה, כשחזרתי הביתה, צילמתי את עצמי.


טוב, אין זמן, אני חוזרת ללמוד חשבונאות

4 comments:

  1. אני למדתי בדיוק בשיטה שלך
    אין מצב שהייתי מחזיק מעמד כמו שאת לומדת עכשיו :)

    a_mikhael

    ReplyDelete
  2. מתאים לך!
    בהצלחה בלימודים!

    ReplyDelete
  3. אני כותב פה הערה קטנה רק כדי שתזכרי שלא שכחנו אותך ואנחנו עוקבים מדי פעם אחרי מה שקורה איתך...
    בהצלחה! :)
    נדב

    ReplyDelete
  4. איזה makeover!
    מה זה?

    ReplyDelete