Jan 22, 2011

אל קולית

הדמיון הפורה שלי להמצאת הכותרות הולך ואוזל, אך הקול עודנו איננו!!!!
גם נסתמו לי האוזניים, אז נהייתי ממש חרישית.
בקיצור, נשברתי היום והלכתי לרופאה שוב.
היא בחנה אותי, הנידה את ראשה מצד לצד וקבעה שמצבי הורע.
ועל כן נצטרך לאשפז אותי

סתם, אמא!!!! תרגעי!!! אף אחד לא מאשפז אף אחד, בנתיים לפחות!!!

אבל היא רשמה לי אנטיביוטיקה.
From Singapore 2011
בקיצור, בנתיים הסה"כ עומד על 188.2$, שזה 532.09ש"ח, מחיר שווה לכל נפש.
לטובת האנטיביוטיקה ייאמר, שאני ממש מרגישה איך היא עוזרת. הרופאה תיארה את המצב שלי בקווים לא כ"כ מחמיאים, אבל מכיון שאתם אוהבים אותי בכל מצב, אני אספר לכם בכל זאת!
חטפתי מחלה כזאת, שגורמת לליחה ומוגלה להצטבר אצלי בראש ובאוזניים ובגרון. ולא משנה מה אני עושה, הנזלת הולכת ומסמיכה, מקהה את צבעה לירוק, ואני ממשיכה ללכת ללא קול, ללא שמיעה וגם ללא חוש הריח.
עכשיו כולי תקווה שזה יעזור, כי וואלה יש דברים יותר שווים לזרוק עליהם 500ש"ח
(ואני בונה על הביטוח שיישתתף בזה איכשהו)

לכל השואלים, כך נראה החדר שלי. הוא יפה ונוח וכיפי, אבל נורא יקר.
From Singapore 2011
הלימודים רבים, שיעורי הבית נערמים, הלחץ הולך וגובר, ועוד מעט לא יהיה לי זמן להתפלסף כאן בבלוג. אז מי שנבהל מכך שאני מעדכנת ברמה יומית - הוא סתם חרא של בנאדם!

תכתבו לי מה קורה אצלכם???

1 comment:

  1. חברה יקרה,
    האמת שאפילו מעבר לטון המשעשע שלך בפוסט, אי אפשר שלא לדאוג לך קצת. שם בארץ רחוקה.
    מקווה שהאנטיביוטקה באמת עוזרת, ואת נחה לך כי במאבק בין המוח לגוף, הגוף בדרך כלל מנצח ואז אומר "זהו..עושים שאט דאון" אני צריך מנוחה.
    אז קחי לתשומת ליבך ותנוחי הרבה כי הדבר האחרון שאת רוצה זה להיות חולה בתקופת מבחנים :-)
    לא כיף. אני בריא ועדיין קשה לי להושיב עאת עצמי על התחת לכתוב עבודות. המוזה פשוט לא נוחתת עליי
    ושם אני בטוח שיש הרבה יותר מסיחים ....
    בקיצר שתדעי שעוקבים אחריך כאן בבלוג
    תרגישי טוב
    והמון דרישת שלום
    צ'או

    ReplyDelete