Feb 24, 2011

מהמר נולד. סיפורים משולחן הקלפים

אני יודע, הבטחתי לא לרשום כלום עד שנחזור מהונג קונג, אבל אני חייב, אז תעשה ריפורט ספאם או משהו...

כל מי שאי פעם קיבל מצגת פאוור פוינט על מבנים מיוחדים בעולם עם מוזיקה מעצבנת ברקע בטח ראה את המבנה הזה:

לא יודע מי מכם יודע, שבין חנויות היוקרה והברים של 140 שקל כוס מי ברז והבריכה הענקית על הגג, יש גם קזינו..
אז בתור מהמר כפייתי, עם יותר מידי זמן פנוי שלא מכבר הבריא ממחלה חשוכת מרפא, מצאתי את עצמי פוסע לכיוונו של המבנה המרשים.

בהתחלה לא הערכתי נכון את הסינגפורים, אבל ידם הייתה על העליונה בסיבוב הראשון. הם לא נתנו לי להכנס.
כן, להכנס לקזינו בסינגפור צריך להיות תושב זר או תושב מקומי שמשלם 100 דולר ל24 שהייה בקזינו.
איך מוכיחים שאתה תושב זר? דרכון! מה גיל לא הביא בפעם הראשונה שהוא הגיע לקזינו? דרכון! בדיעבד הבנתי שהם מפחדים ממני...
אז אחרי ניסיון כפול של חתירה ליעד וביצוע איגוף בניסיון כניסה עם רשיון נהיגה וחיוך כובש שכשלו, הלכתי לישון וחזרתי למחרת.

למחרת, שזה היום, הגעתי מצוייד בדרכון כשר למהדרין.
לא יודע מי מכם היה בקזינו, אבל זה מרגש, גם אם אין לך אפילו עוד צ'יפ של דולר ביד... הסתובבתי איזה 40 דקות בין השולחנות (את רוב המשחקים אני לא מכיר..) ובחנתי...
לאחר שהחלטתי שאני הולך על זה, לקחתי לי עוד 20 דקות להיות בטוח שאני הולך על זה, ואז הלכתי על זה!
חמוש בשטר של 50 דולר סינגפורי התיישבתי ליד שולחן הרולטה. שולחן של מינימום הימור 5 דולר. או זה מה שחשבתי.
מלא ביטחון ופוזה של אחד שהגיע לשרוף פה מליונים שמתי צ'יפ של 5 דולר על הקוביה שאומרת שאני חושב (או יותר נכון, מהמר) שיצא מספר בין 24 ל36.
הדילר הביט בי במבט מלא רחמים והודיע כי ההימורים החיצוניים (לא מספרים) זה מינימום של 25... אז שמתי 25...

האדומים שווים 5 דולר.

זאת הייתה הטעות שלו! כאן הוא פתח רצף נצחונות שנמשך ניצחון אחד! כן כן, חברים, בפעם הראשונה בקזינו זכיתי ב50 דולר!!!
ישר קמתי והרמתי טלפון לעישתי להתייעץ מה עושים עם הכסף, בנדל"ן לא נכון להשקיע עכשיו ואוטו זאת לא בדיוק השקעה...
  זה המצב הפיננסי לאחר סיבוב הרולטה...

לקחתי לי בקבוק מים חינמי שהקזינו מחלק (אין אלכוהול, קזינו של קמצנים) והתחלתי לחשוב מה לעשות, הבחירה הייתה בלאק ג'ק, מה שעזר לבחירה שזה המשחק היחיד שאני מכיר שם...
פה כבר היה משחק עם כמה סיבובים והימורים סטאנד, היט מי וכל הסלנג הזה שמצתלם טוב. לאחר איזה 10 סיבובים (מינימום הימור של 25 דולר) מצאתי את עצמי עם 175 דולר! כלומר 125 רווח!
בשלב הזה התקשרתי שוב לעישתי והיא כבר אמרה לי שזה סכום יפה שהיא יכולה לקנות בו בגדים והגיע הזמן לפרוש, אז פרשתי. בשביל להוסיף על העלבון לפני שיצאתי לקחתי עוד בקבוק מים חינם! נה!

בתצורת הקזינו:
ובתצורה שאני מעדיף



 זהו, זאת חווית הקזינו הראשונה שלי בסינגפור ובכלל... מי שיודע מה הקטע של הסלוט משין (אנשים יושבים מול מסך דוחפים כסף ומחכים) שיודיע לי!

משהו מאוד מוזר ד"א זה שהקזינו בנוי מ2 קומות, זה כמובן לא מוזר אבל הכן מוזר זה שלמטה מותר לעשן חופשי חופשי... נו שוין...

אז עכשיו אני באמת חייב לזוז כי אני נפגש עם הסטודנדיט לארוחת ערב (היא מקדישה לי 15 דקות בין בוחן להרצאה) ואחרי זה להכין תיק לטיסה,


אז שוב, שתיהיה שבת שלום ובשורות טובות!

שלכם,

גיל העשיר!

1 comment:

  1. ג'ניה, אם את קוראת את זה, אני מקווה שלא תביני את זה לא נכון
    אבל מאז שגיל לקח את העיניינים לידיים, הבלוג הרבה יותר מוצלח

    ReplyDelete