Feb 23, 2011

גיל נחלץ לעזרה

אמרנו מנהל עסקים, מחסור בזמן?
אז הכי טוב זה להביא אאוטסורסינג :)
האאוטסורסינג הכי טוב בעולם הגיע לפני כמה ימים והרי בפיו החדשות!!!
-------

אוקיי, כבר איזה יום וחצי שאני בסינגפור.
יש לי מספר טלפון חדש (שזה בעצם המספר הישן של ג'ניה, ככה זה אצלנו, אני מקבל שאריות... )
המספר הוא: +65-980-666-04
אין לי מושג מה תעשו עם זה, אבל מכפת לי... הקו הישראלי שלי שוכב בארנק ולכן לא זמין. אם נאמר ובחרתם להתקשר או לסמס, קחו בחשבון שאני 6 שעות קדימה.

אין לי כ"כ עדיין מה לספר על סינגפור חוץ מזה שחם ולח פה, ראיתי היום מישהו זורק זבל ברחוב, להוצאה להורג לא נשארתי.
עוד 5 ימים אנחנו ממריאים להונג קונג לסופ"ש ארוך ומרתק שאין לי מושג מה נעשה בו, אבל חייבים לנסוע כי כולם נוסעים :D

נראה לי שעליתי על איזה היררכיה בתושבים פה:
הכי למטה זה ההודים\פקיסטנים, הם שעירים ומסריחים ומגיע להם!!! הם העובדי כבישים, מלצרים, מוכרים בסופר וכ'ו.
אחרי זה יש זן מלוכסן שדומה לתאילנדי\פיליפני שהוא גם לא להיט, אבל הוא יכול חופשי לתפוס תחת על ההודים.
למעלה זה יפנים או משהו, אני בטח טועה אבל אף אחד לא יכול לבדוק אותי.

הבניין שאנחנו גרים בו נראה לי קצת של עשירים. אתמול חזרנו ממסעדה בערב וראינו ילד יוצא מאיזה מרצדס חדשה, מבוייש וכל החברים שלו צוחקים עליו... כנראה כי היא לא הייתה AMG
אנחנו עוברים עוד שבוע (כשחוזרים מהונג קונג) לבניין של עוד יותר עשירים שיש שם בריכה לכל דייר. ואחת משותפת. בלי להגזים!

היום כשחזרתי מהמרכז המסחרי הקרוב ראיתי תאונה, ואם נתחשב בזה שלכולם מותר לנסוע כל הזמן (כמו בתאילנד) אני לא מאשים אותם. ד"א, יש פה לא מעט אופנועים.

טוב, אנחנו הולכים לנשנש לאנצ' אז שיהיה לכולם שבוע טוב,


גיל

No comments:

Post a Comment