Feb 23, 2011

אאוטסורסינג יעיל, מעניין ומרתק!

שוב שלום.

לפני הכל, אני רוצה לנפץ מיתוסים על סינגפור! הראשון: הם לא רובוטים! כן כן, אני יודע שקשה לכם להאמין, אבל הם חוצים באדום, זורקים זבל ברחובות ואפילו השם ירחם לא רוחצים ידיים אחרי הנוחיות...
מסטיק מותר ללעוס אבל אסור למכור. סמים זה עונש מוות ובאוטובוס למשל צריך לשלם, אסור לעשן, אסור להרוס וכמובן אסור להרביץ לנהג אוטובוס. לגיטימי.

אז אחרי שהבהרתי שגם סינגפורים הם בני אדם, נמשיך הלאה... יש מלא דברים מגניבים בסינגפור לצד דברים לא מגניבים בכלל.

דוגמאות? בבקשה:
אני לא יכול לצאת מהרכבת התחתית בלי להתכופף, אי אפשר להבין כ"כ את האנגלית של המקומיים... עד כדי כך שאם לא היו אומרים לי שזה אנגלית הייתי משוכנע שזה סינית\הודית.
כנראה גם שסינגפור לא כ"כ אוהבת זרים. מכיוון שהמחלה הסינגפורית לא פסחה עלי ואחרי 3 ימים של מאבק נראה כי אני מצליח להכניע אותה.

אבל הכי גרוע, זה ההודים! תדע כל אם עבריה, שאם אני מקלל מישהו וקורא לו הודי... זו הקללה הקשה ביותר שאני יכול להנחית על מישהו.

אבל יש גם המון דברים מגניבים. מכוניות למשל! פורשה ולמבורגיני ופרארי ורולס BMW מרצדס והכל היצרנים שעושים נעים בעין, לצידם ישנם אופנועי ספורט ומכוניות משופרות אחרות, אבל כשחושבים על זה, הגבלת המהירות פה היא 80 קמ"ש (לאן כבר יש להם למהר...) אז זה קצת מוציא את העוקץ מכל השמות האלה כשקטנוע 125 נותן לך בראש...
דבר נוסף אליו שמתי לב, אין כאן שמנים. צריך להתאמץ בשביל למצוא מישהו עם משקל עודף וזה סביר להניח יהיה תייר... לא יודע למה, כנראה יש נגד זה חוק.

הסינגפורים, למי שלא יודע, לקחו את החוק המחייב לרשום על קופסאות סיגריות שזה לא בריא לשיאים חדשים. כן, כאן תזכו לראות גידולים סרטניים בשלל צורות, שיניים רקובות ושאר מחזות גרפיים מעוררי תאבון בכל פעם שתרצו להרעיל את עצמכם ואת הסביבה.

IMAG0126.jpg

אני אסיים את המייל עם התמונה המרהיבה הזאת בכדי לתת לכל המעשנים חומר למחשבה ולכל המחוקקים חומר לחקיקה.

יום שישי אנחנו בהונג קונג, אז שיהיה כל טוב ושבת שלום!

No comments:

Post a Comment