Mar 5, 2011

גיל כותב וכותב וכותב כפרע עליו

וקיי,

מכיוון שג'ניה לומדת עד מאוחר, אז את המייל המשותף מהונג קונג (מייל משותף... כמה רומנטי) נכתוב מאוחר יותר, בנתיים, כמה רשמים על סינגפור סטייל בלייזר:

סינגפור במספרים:

1 אלוהינו. המציא את הגוגל MAPS ועוזר לי להגיע לכל חור כאילו לסבתא שלי קוראים מינג קונג.
מספר הפעמים ביום שאני בטוח שילדה מבית ספר יסודי נוהגת בלקסוס בגלל שעוד לא התרגלתי שהכל פה הפוך: 8
5 דולר - או 13 שקל, מחיר מלפפון אחד.
כמעט 2 דולר לליטר בנזין, שזה 5 וחצי שקל בעברית בערך.
הקומה של הדירה החדשה 16. הנוף? 10
מחירה של ארוחה ממוצעת בפוד קורט 4. במסעדה 40.
127 דולר בערך על כל 100 אמריקאי.
מספרי הפעמים שבירכתי הגומל אחרי שהייתי גיבור גדול ודחפתי לפה חופן בוטנים בציפוי וואסבי כימי קטלני: 3.
בערך 5 פעמים ביום אני חושב על רכיבת שטח.
משהו כמו 6 בריכות שונות יש בבניין החדש. הייתי שם כבר 2 פעמים.
בממוצא 6 פעמים אני חושב לעצמי לאיזה צד להסתכל כשאני חוצה את הכביש, 5 פעמים מתוכן אני טועה.
4 מנות של אוכל מקומי הכניעו אותי. מאז שאני פה אני טועם לפני שאני מוסיף חריף.
500 דולר הונג קונגי עלתה לי כוס שמפניה במסיבה בהונג קונג, 12 דקות אחרי זה היינו במעבורת למאקאו.
טיסה לפוקט עלתה לי 0 דולר. לא כולל מיסי נמל...

אז אתם כבר מבינים שהחיים שלי פה קשים..
היום אני אנסה לעבור את הגבול למלזיה שם יש איזה עיר תיירותית שאמורה להיות ממש מדליקה.
אני חייב לקנות משקפת לבריכה, זה לא צחוק, אי אפשר לשחות ככה כמו שצריך, תשאלו אפילו את מייקל פלפס.

ברגעים אלו ממש אני מתכנן גיחה קלה למלזיה, יש גשר בין הארצות וזו נסיעה קצרה יחסית, אומרים שממש נחמד שם ומי אני שלא אנסה בעצמי.

בנוסף, פתחתי אלבום בפיקסה ככה שכולם יוכלו לעקוב מתי שבא להם.
אז שיהיה לכולם המשך יום נעים ונפגש בקרוב עם עוד חוויות מרגשות מהמזרח הקרוב!
גיל

No comments:

Post a Comment