Mar 10, 2011

P1 is OVER!!!!!! ובתקווה גם עובר

חלף עבר לו הסמסטר הראשון. קשה לקרוא לחודשיים של לימודים סמסטר. פה קוראים לזה פיריאוד, יעני מחזור. אבל איך שלא נקרא לזה, זה נגמר!!!!
שלושה ימים של חמישה מבחנים מטורפים
כן, כמעט כל יום שני מבחנים של 3 שעות כל אחד
המוח נמס לאיטו בתוך הקופסא, השעון מתקתק, ואני לא מבינה אפילו מה שואלים, שלא לדבר על איך לפתור את זה.
באתי מחושלת מהטכניון, שם הביאו לנו מבחנים קשים ביותר בשביל שכולם ייכשלו, ואחרי זה הוסיפו פקטור של 30-40 נקודות, כדי שידעו שהסטודנטים של הטכניון גאונים - שהרי במבחן כ"כ קשה הממוצע הוא 70 :)
פה השיטה קצת שונה. אחרי המבחן מסתכלים על הממוצע, ומי שנמצא 3 סטיות תקן או יותר מהממוצע - נכשל
בגלל זה עושים מבחנים קשים כ"כ, כדי שהממוצע יהיה סביב ה-40 נקודות, ואז אף אחד לא יוכל להיכשל.
אז את עניין הכשלון צריך לבדוק, כשנקבל את הציונים.
אבל למה אני מדברת על המבחנים??? זהו! חופש! ארוך! של 4 ימים!
ביום שני מתחילים מחדש
גיל פינק אותי בחופשה בתאילנד, הוא שם כבר 3 ימים, מכשיר את הקרקע לבואי
הטיסה שלי עוד 6 שעות :))))))

כ"כ הרבה דברים הצטברו במהלך החודש הזה שלא כתבתי, שאני אפילו לא יודעת על מה לשים את האצבע בשביל להתחיל לרשום.
אז קודם כל עברנו דירה מקונדו יוקרתי אחד לקונדו יוקרתי אחר
עכשיו ההליכה לבית ספר התקצרה מ-15 דקות ל-12דקות, לא שווה?
הנה קצת תמונות מהדירה החדשה
זאת הכניסה, ואפשר לראות כאן בן אדם שככל הנראה רצה להיכנס הביתה, ואז תקפה אותו עייפות... נורא הזדהיתי איתו, גם אני התחלתי לישון בכל מקום אפשרי (כיתה, ספריה, מונית)
From INSEAD 2011

זה הסלון
From INSEAD 2011

את חדר השינה אני לא אראה לכם כי שורר שם ברדק לא מהעולם הזה, אבל כשאני אסדר, אשתדל לצלם אותו ולשים באלבום בפיקאסה
בקונדו שאני גרה בו יש אינספור בריכות, מגרש טניס, מדשאות, מקומות מוסדרים בשביל ברבקיו, שומרים בכניסה, בקיצור, מקום של עשירים, כמו שגיל אמר. הנה קצת טעימה מהבריכה הקטנה שאשפר לראות מהחלון:
From INSEAD 2011

עברנו לפני 10 ימים, בול מתי שהתחלנו להתכונן למבחנים. אז גיל עבר לדירה הזאת, ואני עברתי לגור בספריה עם עוד איזה 200 שותפים. כולם פה בהיסטריה חורשים ולא מבינים, שאם כולנו נזרוק זין על הלימודים, הממוצע יירד, אף אחד לא ייכשל וכולם יהיו מבסוטים.
אבל זה לא תופס, ואני גם יודעת למה, כי כבר למדנו קצת מתורת המשחקים. אם אתה מחליט לא ללמוד למבחן, אתה מצפה שכולם גם לא יילמדו למבחן. אבל אתה יודע שאיזה סיני או הודי חרשן במיוחד לא סומך על זה שאתה לא תלמד, ויילך ויחרוש לו בתוך הספריה. ואז אתה, שמבין שכנראה שההודי הזה באמת הולך להכשיל אותך כי הוא ייקבל ציון גבוה, בלית ברירה שם את פעמיך אל אותה הספריה, מתיישב לידו ועוזר לו לפתור תרגילים :)

מה עוד אספר לכם. לפני איזה כמה שבועות נערך באינסיאד השבוע של מסך הברזל - או במילים אחרות, של כל המדינות המזרח-אירופאיות. יש כ-40-50 סטודנטים מהמדינות הנ"ל, ואני גם הצטרפתי לחגיגות. היה מאוד שמח - רקדנו בכיתות, הסתובבנו בתלבושות מסורתיות, שתינו וודקה, עשינו תחרויות שתיה של וודקה שהפרס שלהם היה..... וודקה, בקיצור, אני לא ממש זוכרת מה היה שם :)))))

From INSEAD 2011

שבוע לאומי זה משהו שמתחרש כל שנה, והשנה המדינות הזוכות הן גוש אירופה המערבית (אוסטריה גרמניה ושוויץ), כל אירופה המזרחית כאמור (איזה 10 מדינות), המדינות הלטינו-אמריקאיות, ואז בלי שום קשר,קטנטנה, בודדה ומסכנה - ישראל! אכן, גאווה לאומית.
באפריל נהיה 10 סטודנטים ישראלים בקמפוס (מסך 350 ), והמון אחראיות מוטלת על כתפינו. אני בתור הבחורה היחידה אחראית על קישוטים תחפושות ביגוד וכו'
אז אנחנו מתכננים תחרות מטקות, משחק טריוויה אפל, ארוחת בוקר עם שקשוקה וג'חנון, ארוחת ערב על האש, מסיבה מטורפת עם סקאזי (!!!!), הקרנת סרטים ישראלים ופוסטרים של בר רפאלי :)
תבואו לעזור

טוב, נראה שצריך להתחיל לארוז. השותפות שלי עזבו - אירינה נסעה לאוסטרליה לבקר חברה, אנה נסעה ללונדון, אני אוטוטו מתעופפת לתאילנד, ונראה לי לא נשאר פה ולו סטודנט אחד

בדרך לשדה אעבור בקמפוס, בשביל לראות את הספריה הריקה, מחזה בלתי רגיל.


מקווה לעדכן יותר בזמן הקרוב
אני מאוד מתגעגעת לכולכם, ואם אני לא עונה למיילים, אז זה לא מרוע! אני קוראת הכל, תמיד
אבל לא תמיד יש לי זמן לענות :(((

1 comment:

  1. מדהים!
    נשמע ונראה כמו חוויה מדהימה
    ראיתי את כל התמונות, חוץ מהקושי של הלימודים - כולי קנאה!
    תעשי חיים! :)

    ReplyDelete