Apr 6, 2012

נפרץ מחסום הכתיבה!!!

יאללה, עברו כבר 5 ימים מאז שאני פה, אפשר כבר להתחיל לסכם J)))
רציתי לרשום לגבי חיי החברה, אבל לפי קצב הדברים, נראה שלא אצטרך חברים פה. עד עכשיו, קמתי כל יום ב7 וחזרתי ב11 בלילה, אז מי צריך חברים כשיש עבודה כ"כ סוחפת? :-/
אבל בכל אופן, אני מאוד מקווה שבעתיד החיים פה קצת יתאזנו ואני אפסיק להתאכזר בעצמי ואתחיל לחיות חיי שעמום בורגנים עם גיל (גיל, כמה סרטים כבר הורדת??)
 בפוסט הקודם צירפתי ציור של התפקיד שלי. רון 2ברג סיפר לי בקווים כלליים שזה מה שהולך להיות, אני נבהלתי כבר אז. בפועל, יש לי הרבה יותר עבודה ממה שציפיתי. בנוסף לניהול המוצר (הגדרת תהליכים, תכנון שלבים הבאים, עמידה בזמנים, חלוקת אחריות, קשר עם המתכנתים, הבודקים, ההנהלה, השיווק, שירות הלקוחות, פיננסים ומכירות), יצא שאני גם אחראית על בניית המשרד מכל הבחינות האדמיניסרטיביות של העניין. שלשום, למשל, הזמנתי עטים ומחברות, לפני זה דאגתי לחלב וקפה, שבוע הבא אני הולכת לעשות תמונות דרכון לעובדים. אני גם דואגת לזה שהם יקבלו משכורות. זה דיי קשה, כי באמת שאני חדשה פה ולא מכירה שום דבר. המשרד הזה הוא כמו סטארט אפ, שום דבר לא עובד וצריך לעשות הכל בעצמי. מבחינה מקצועית יש לי כרגע קצת עזרה – ראש תחום התכנה הגיע מברלין בשביל לעזור מבחינה טכנית למתכנתים ובודקי התכנה – אבל הוא נמצא פה 7 ימים סה"כ ואח"כ אני ממשיכה לבד. (4 ימים הוא כבר היה פה) מכיוון שלהזכירכם, אף פעם לא הייתי מנהלת מוצר, ואף פעם לא עבדתי בשיטת סקראם, אני משקיעה כל דקה אפשרית ללימוד, רק שבמקום ללמוד אני כבר צריכה להביא תוצאות. תקראו לי דפוקה, אבל בדיוק כזאת עבודה עושה לי טוב, כשאין רגע שקט. מה שכן, בכל הזמן הזה אני לצערי, לא מוצאת זמן לחפש לעצמי דירה, להתארגן על חשבון בנק וטלפון, לעשות כביסה (כבר חודש אני חיה על מזוודות בבתי מלון) והכי חשוב, לתקשר עם אנשים מחוץ לעבודה.
היום חוגגים ברחבי אירופה (ומי יודע איפה עוד) את יום שישי הטוב. GOOD FRIDAY. אין לי מושג מה זה, וגם לאירים וגרמנים אין מושג (באמת ששאלתי את כל מי שנתקלתי בו). את גוגל עוד לא שאלתי, אבל מה שחשוב באמת, זה שיש לי חופש!!! לא עובדים היום, כל הסופ"ש וגם יום שני! ארבעה ימים של חופש!!! (חופש איסטר השנה נופל בול על פסח) קמתי לי ב9 בבוקר, הלכתי לקניון, לא מצאתי כלום, נכנסתי לסטארבקס, חיפשתי עד עכשיו דירות, שלחתי אלפי מיילים לסוכנים ובעלי דירות, אני מקווה לטוב.
אני כרגע מתגוררת יחסית קרוב לעבודה, ב-BLACKROCK, שזאת עיירה מאוד יפה ומטופחת. יש לה מרכז קהילתי קטן, עם סטארבקס (J), כמה בתי קפה ופאבים. אפשר לחיות, אבל חיים משעממים ביותר. אז אני מחפשת דירה, כאמור עוד בפוסט הקודם, שתהיה יותר קרובה למרכז העיר, שאחרי שמסיימים לעבוד ב9, יהיה באמת איפה לאכול!!!


היום בערב מגיעה אליי כל הדרך מברלין חברה שלי לנה! אנחנו הולכות לארוחת פסח של הקהילה היהודית פה, ואני בטוחה שזה הולך להיות מאוד מאוד מעניין. אחר כך התכנון הוא לשכור אוטו ולנסוע ברחבי אירלנד כל הסופ"ש! אני ממש מחכה לזה בקוצר רוח! הפעם אני אתנהג כמו תיירת למופת ואני מבטיחה לצלם.

אז שיהיה לכם חג שמח, happy easter ו- во-истину воскресе!

אז ביי בנתיים J

10 comments:

  1. איזה תפקיד את בסקראם?
    http://talkingrugbyunion.co.uk/wp-content/uploads/2011/04/scrum.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. חחחח
      הייתי רוצה להיות 9, אבל נראה לי שאני הכדור.

      יש לך זמן עכשיו לשיחה מישנקה?

      Delete
  2. תענוג לקרוא אותך ג'ניה שמח על העדכון, תהני

    ReplyDelete
  3. חג שמח ומבורך, שיהיה לך רק טוב אמן.
    את גאווה לכל מי שמכיר אותך ג'ניה. הלוואי ותדעי רק אושר ושמחה
    תמשיכי לעדכן אותנו כי זה תמיד כיף לשמוע על ההרפתקאות שלך.
    גם אם לך זה לא נראה כזה "ביג דיל" יא מתנשאת :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על המילים החמות, הלוואי וידעתי מי את/ה

      Delete
  4. Дочка, с праздником! Держи хвост пистолетом! Все будет хорошо и все сложится удачно!

    ReplyDelete
  5. If you dig "Ulysses"- you have to see the Martello tower in Dún Laoghaire -10 mins from Blackrock. You can still probably rent one of these towers - good for parties, you know..

    ReplyDelete
  6. תענוג לקרוא :)
    בהצלחה (****) שלי קטנה

    ReplyDelete
  7. יייהה
    אני סלבריטי
    אם את רוצה המלצות לספרים על סקראם, דברי איתי...

    ReplyDelete
    Replies
    1. מה יש בספרים שאין באינטרנט? :P

      Delete